Saturday, March 26, 2011

Slabbedask

I kveld skulle jeg egentlig på et meetup.com-treff, men bestemte meg istedenfor å bestille garlic knots, pizza og Snapple og være hjemme aleine og se på TV. Og jeg som klager over at jeg trenger å møte flere folk, hah. Men jeg var faktisk på CouchSurfing-treff på torsdag så det får være ukas møte nye mennesker-event. Jeg kommer nok til å fortsette å dra på det, så det er i hvert fall noe.

Om ca. 45 minutter er det Earth Hour, da skal jeg sitte i mørket og spise pizza og se på 30 Rock. Det blir ok.

Her er noen bilder for å gjøre dette blogginnlegget litt mer levende.


Et, uh, lighthouse (lyshus? nei, hva heter det på norsk?) ved George Washington Bridge på Manhattan.


Middagen min i dag. Under Snapple-korken står det at "Miami installed the first ATM for rollerbladers."

God kveld!

1 comment:

Cecilie said...

Jippiii! Jeg liker aktiv blogging, og bilder! (Det heter fyrtårn forresten.)